dinsdag 8 november 2011

Avifauna 2

Nu volgen een paar foto's van een tweede bezoek aan Avifauna, samen met een groep zoomers op 17 september.
Het was een gezellige dag en leuk om de zoomers (zoom.nl) te ontmoeten waarvan je alleen de zoomnaam kent.

de eerste twee foto's zijn nog van 2 september, was ik vorige keer vergeten.





het verschil in kleur van een jonge ibis en een volwassen exemplaar.










nu 3 foto's hoe pelikanen de vis verwerken na het voeren.








en de aalscholvers hadden ook een vis te pakken.






















dit was het dan weer; bedankt voor de reacties op voorgaande foto's van Avifauna en ik hoop dat jullie deze tweede serie ook kunnen waarderen.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, leuk om jou foto`s van avifauna te zien, en ik vind ze prachtig.
    Wat heb je de vliegende vogels er mooi opstaan, Roofvogels, Reiger, Aalscholvers, Ara`s, geweldig, dat is mij niet gelukt.
    De Ooievaar met Vis vind ik ook sùper.
    De Parkietjes heb je vanuit een heel mooi standpunt.
    Ja, een prachtig blog,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om te zien hoe die pelikaan zijn maaltje weg werkt, die hele zak vol ;-)
    De foto van de drie pelikanen vind ik ook erg mooi, maar de hele serie is het aanzien waard hoor!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    Ook dit is prima serie met geweldige opnames.
    Mooi werk!!

    Groetjes,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie opnames zitten er bij
    leuk blog zo
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amaai wat heb je mooie foto's getrokken
    ik zou het zelf niet meer beter kunnen nu mijn oog zo achteruit gaat
    maar mijn passie voor fotografie blijft wel..
    hele mooie foto's echt waar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Ik heb je gevonden... ;-)
    Leuke serie heb je neergezet! Allemaal mooie foto's, welke er voor mij uitspringt is die met de drie pelikanen schuin achter elkaar.
    Groetjes, Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen